• pop-up store brands utrecht centraal station CS

    Pop-up store Schiphol Airport

    Schiphol Airport heeft meer dan 71 miljoen reizigers per jaar en is daarmee een van de drukste airports ter Wereld. Het vliegveld heeft verschillende interessante pop-up locaties, zowel voor als na de douane. Of je nou een nieuw product wilt introduceren, een PR stunt organiseert of je sales een boost wilt geven, het kan hier allemaal.

  • Met wie wij zoal gewerkt hebben..

    ..aan unieke pop-up stores, restaurants en activaties!

  • pop-up restaurant concept

    De mogelijkheden

    Schiphol Airport heeft verschillende pop-up en advertentiemogelijkheden, zowel voor als na de douane, in de vertrekhal of nabij de gate. Buiten op het plein is een van de populaire pop-up mogelijkheden. Op dit plein is een oppervlakte van 7 x 4 meter beschikbaar en hier komen zo'n 461.500 mensen voorbij per week.

     

    Op Schiphol zijn verschillende doelgroepen te vinden. Buitenlandse toeristen, zakenmensen, Nederlandse vakantiegangers van jong tot oud. Van families en vriendengroepen tot de backpacker. Wij denken graag mee hoe we jouw doelgroep het beste kunnen bereiken op Schiphol.

     

    Vanwege de veiligheid heeft Schiphol natuurlijk veel regelgeving, ook wat betreft pop-up activaties en stores. Daarom is het belangrijk ruim de tijd te nemen voor een activatie op Schiphol Airport.

  • Hoe wij werken

    In vier stappen tot succesvolle pop-up!

    1

    Briefing

    Wat wil je bereiken met het event? Wat wil je overbrengen en hoe is dat relevant voor de doelgroep?

    2

    Concept

    Van verhaal tot creatief pop-up concept, gebaseerd op jouw merk en doelgroep.

    3

    Productie

    Wij ontwerpen het concept in 3D en produceren de pop-up tot in detail.

    4

    Manage

    Wij managen de pop-up locatie operationeel met professionele crew.

  • Offerte opvragen

    Voer hier direct de details van je aanvraag in en je krijgt van ons binnen 24 uur een reactie.

  • Contact

    Andere vragen of direct in contact komen?

    Amsteldijk 216
    1079 LK Amsterdam
    Maandag - Vrijdag
    09:00 - 18:00
    020 261 8949
  • FAQ

    Hier de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen?

    Neem dan contact met ons op!

    Hoe snel kan een pop-up concept ontwikkeld worden?

    Wij zijn best wel snel. Afhankelijk van de grootte en complexiteit natuurlijk, maar over het algemeen kunnen wij al wat moois maken vanaf 4 weken. Grotere trajecten hebben toch wel wat meer tijd nodig, denk aan 2-3 maanden.

    Hoeveel kost een branded pop-up store?

    Dit hangt met name af van de volgende factoren: de locatie, duur van de pop-up, type activiteit in de pop-up. Op Utrecht CS, een high-traffic locatie, moet je denken aan minimaal 1 week huur, productie en crew vanaf €50.000. Op een leuke plek in de Negen Straatjes in Amsterdam, voor 3-4 dagen moet je denken aan bedragen vanaf €30.000.

    Hoeveel mensen kan ik bereiken met een pop-up?

    Dit is deels locatie afhankelijk, maar daarnaast ook aan de media inzet. Een pop-up leent zich goed voor earned (PR) media en genereert ook superleuke content voor je eigen kanalen, en die van bezoekers! Het slim inzetten van influencers, een BN'er bij opening, geofilters en hashtags kan het bereik sterk vergroten.

     

    Naast bereik maak je natuurlijk ook direct contact met je doelgroep, een goed moment om ze beter te leren kennen, enthousiast te krijgen over je product en eventueel ook te laten kopen of aanmelden.

    Hoelang duurt een goed pop-up concept?

    Dat is volledig afhankelijk van de doelen die je hebt. Soms is een pop-up concept ter ondersteuning van een campagne, soms is het pop-up concept de kern van een (PR) campagne en soms gaat het om een langere promotie activiteit. In de horeca, pop-up barren en pop-up restaurants, zien we vaak een langere looptijd, maar dat hoeft natuurlijk niet.

    Hoe werken jullie? Hoe ziet het proces van begin tot eind uit?

    Zodra we jouw aanvraag hebben ontvangen plannen we een afspraak in. Wij vinden het belangrijk om goed te begrijpen wat jouw bedoeling is, maar ook dat jij weet wat je van ons kan verwachten. Tijdens deze eerste afspraak proberen wij ook zoveel mogelijk informatie te verzamelen om een goede briefing te schrijven.

     

    Op basis van deze briefing, met daarin de boodschap, doelen en middelen, ontwikkelen wij een creatief concept. Soms is het concept er al, en hoeft deze alleen nog geproduceerd en gemanaged te worden. Dat kan natuurlijk ook. Zodra het concept staat, bepalen we de best passende locatie.

     

    Op basis van deze locatie ontwerpen we de pop-up tot in detail, met 3D schetsen en artist impressies. Zo weet je precies wat we gaan maken. Als de tekeningen goed zijn, gaat de productie van start. Alle materialen worden gemaakt en de pop-up wordt op locatie opgebouwd. Zo werken we toe naar de opening! Vervolgens houden wij de pop-up draaiende met een enthousiaste en professionele crew. Mocht je zelf mensen hebben die daar ook onderdeel van kunnen zijn, dan is dat natuurlijk goed.

All Posts
×